Thursday, January 3, 2013

Books on France.


This is a challenge that I'm joining and not shooting for the top level. I picked the passionnément level, 12 books. This challenge includes books set in France, about French themes, by French authors, or written in French. I'm going to try and read books written in French. Because of this, I'm only aiming for 12 books.


C'est un défi que je rejoins et je n'aspire pas pour le niveau supérieur. J'ai choisi le niveau passionnément, 12 livres. Ce défi inclut des livres établis en France, sur des thèmes français, d'auteurs français, ou écrits en français. Je vais essayer de lire des livres écrits en français. Pour cette raison, j'aspire seulement à 12 livres. 

Obviously, my French isn't perfect, but I'd like to write the reviews for this challenge in English and French.

(Clairement, mon français n'est pas parfait, mais je voudrais écrire les critiques pour ce défi en anglais et français,)

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

No comments:

Post a Comment